Followers

Monday, February 6, 2012

Burger Bakar

dengar nama burger bakar saja dah lain macam bunyi dia pergi..tak tahan gua tengok gambar kat fesbuk..kalau tak dapat kempunan nanti..gua yang dah lama jadi burger hunter tidak berdaftar dengan selamba pergi wangsa maju sorang-sorang dari bentong..kah kah kah

double beef!


nak dijadikan cerita,beberapa bulan lepas gua ada pergi keramat makan burger bob,lepas tu ada pergi wangsa maju makan burger rokes,kali ni gua pergi pekena burger bakar pulak..selamba je gua gerak dari bentong ke KL..kah kah kah

daging dia homemade!lepas tu grill!perghh..meleleh..

gua beli dua biji itu hari,satu burger ayam,satu lagi double beef ni..terbaring wo sekali makan..keh keh keh

untuk maklumat lanjut,korang usha je fesbuk Burger Bakar..

3 comments:

Cik Zai said...

saya pun peminat burger....rasa nak cari burger pula petang2 ni...

Amir Aiman Akashah said...

mr.keju,
bila ang nk update? dh besawang dh ni

hairulafiz said...

wah banyaknya sampai 2 biji burger