Followers

Tuesday, January 17, 2012

Test Marketing 243

okaylah,gua baru je habis test 1 untuk marketing243..sedap jugak test ni rupanya..tapi sedap jugak gua bukak buku..kah kah kah..dalam pada tu,gua harus berhati-hati jugak semasa menjalankan operasi kopipes ni..selain 2 biji mata prof gua yang memandang,dia mengeluarkan satu lagi mata yang handal..handal yang tidak terperi..


 





mata yang handal tidak terperi itu ialah Iphone 4 prof gua..dia hendel dewan ni sorang-sorang dengan tangkap gambar satu dewan..dengan ini gua tak hairan macam mana dia dapat pangkat profesor..keh keh keh..gua curi gambar ni kat belog dia..kah kah kah

*sapa ada amek marketing243 ini jugak?

1 comment:

Tyra Nylea said...

prof always come up with his brilliant idea! hehehe

btw, just wanted to say assalamualaikum, hi, ni hoa ma, hajimemashite.... :)

ur shoutbox just not function so post dekat sini pun boleh kan adik junior?