Followers

Monday, January 23, 2012

kena buli

setelah 5-6tahun gua tak pergi kebun atuk gua,harini saja gatal-gatal nak ikut mak gua pergi mencari buah-buahan..scene buah sekarang tengah menaik..tapi hujan pulak petang tadi,tunggu hujan berenti sekejap..dah agak tanah kompem berlumpur,tapi peduli apa ye dok..sampai gua kat pintu pagar kebun dengan berbekalkan tenggiling gua,sepupu gua sibuk nak join naik tenggiling jugak..

gua ingatkan gua bawak scrambler!
scene kebun dengan scene pacat ni umpama adik-beradik..kalau pergi kebun tak kena pacat,baik tak payah pergi kebun..kah kah kah..jadi sebab budak kecik ni kena pacat,terus dia cuak tak nak pijak tanah..jadi gua yang mangsa..iya gua dibuli..kutip buah entah kemana,gua angkat jelah budak ni..


 amboi,muka dia rilek je..gua ni bukan superman.
takpe-takpe,10-15tahun lagi tunggu gua buli balik..kah kah kah

1 comment:

saya_arief said...

yeahhh.. buli balikkkkk.
hahaaa. tp comel je dye duduk atas tu.