Followers

Thursday, December 22, 2011

Pusat Hiburan Berinternet

Memori Tahun 2000

gua saja ingat-ingat balik tahun 2000 gua baru darjah satu masa tu,sunat pun tak lagi tapi dia punya tunjuk hero lain macam..baru 7 tahun gua dah pandai naik bas dengan jiran gua yang tua 2-3 tahun dari gua..naik bas pergi bandar..dulu naik bas gua kena 30sen je,dah naik mesti nak duduk belakang sekali barulah macam gangster..bila duduk kangkang mesti luas,ingat..barulah macam gangster..

*lu orang imagine sendiri muka gua masa darjah satu macam mana*


sampai dekat siber kafe ngam-ngam pukul 10 pagi..tokei tu macam biasa gigi tak gosok apatah lagi bontot ye dak?nak dijadikan sejarah sedikit,masa tu kat bandar bentong,kafe siber yang gua pergi ni kira tahap abang-abang antara kafe siber sebab tak banyak lagi..

gua biasanya bawa RM 3 je pergi bandar nie..rm2.50 main game,60sen tambang..lagi sepuluh sen gua pau kawan gua..ingat lagi sekali,gua kan gangster..keh keh keh..sebelum sampai kafe siber,gua singgah kedai sebelah tu tengok orang main ps one..sesekali menengok orang main game,sesekali mata menengok tempat tikam..


---------------------------


"tukar duit 50sen"sambil gua hulur RM 3 kepada amoi penjaga kedai tu..

cilaka,celaka,cilaka! 6 kali gua tikam,1 je dapat robot acah-acah gundam..yang lain semua dapat cekelat,cekedis & celaka..terus gua blah pergi pejabat mak gua,suruh dia hantar gua balik..

cerita pusat hiburan berinternet gua tadi entah kemana..ini lagi satu cilaka..

2 comments:

sUe UnniE;) said...

cari jugk word intenet. hampeh xde.haha

uii.. best woo main tikam2 tu.. skrg nak main ase berdosa pulak..hakhak

aminn rahman said...

hahahhaagaa...