Followers

Sunday, December 18, 2011

2008

dah 3 tahun dah berlalu,sekarang nak masuk 2012 dah pun..sebab memalam gini takde banyak kerja sangat untuk gua buat,nak menoreh getah pun dah jauh malam,nak angkat sawit pun sejuk sangat sekarang,jadi gua pun selongkar je gambar fesbuk gua..senang,sambil baring je gua buat..

gua baru je up gambar tu dekat wall..bergaduh-gaduh orang nak like..pehal entah..tahun 2008 nie gua kurus sikit,muka pun saling tak tumpah macam Aaron Aziz dan Brad Pitt..awek jangan ceritalah,berebut-rebut nak kat gua..ada yang bergadoh,ada yang tarik-tarik rambut,ada yang bawak parang,tak juga kurang yang bawak pistol tembak sesama sendiri..

okaylah,3 tahun lagi gua cerita lagi benda sama nie..keh keh keh


2 comments:

ashrafi said...

Keh keh keh...

aminn rahman said...

cam sial ayat....hahahahaahhahaha