Followers

Thursday, December 22, 2011

Pusat Hiburan Berinternet

Memori Tahun 2000

gua saja ingat-ingat balik tahun 2000 gua baru darjah satu masa tu,sunat pun tak lagi tapi dia punya tunjuk hero lain macam..baru 7 tahun gua dah pandai naik bas dengan jiran gua yang tua 2-3 tahun dari gua..naik bas pergi bandar..dulu naik bas gua kena 30sen je,dah naik mesti nak duduk belakang sekali barulah macam gangster..bila duduk kangkang mesti luas,ingat..barulah macam gangster..

Tuesday, December 20, 2011

bendera

dah dua tiga hari cerita pasal bendera nie..sibuk wall gua keluar sana sini kes turun bendera..video youtube pun dah banyak keluar..lawak betul orang-orang zaman sekarang ni..siap ada pakcik nie nak pergi tumbuk budak tu sebab turun bendera..sebab apa?sebab maruah..okay,itu baru turun bendera..

Monday, December 19, 2011

mms

beep beep..bunyi sms masuk dalam handphone gua..dengan rileks gua keluarkan dari kocek kanan seluar gua..

"ouh,ada mms masuk.."bisik gua dalam hati..

Sunday, December 18, 2011

2008

dah 3 tahun dah berlalu,sekarang nak masuk 2012 dah pun..sebab memalam gini takde banyak kerja sangat untuk gua buat,nak menoreh getah pun dah jauh malam,nak angkat sawit pun sejuk sangat sekarang,jadi gua pun selongkar je gambar fesbuk gua..senang,sambil baring je gua buat..

Friday, December 16, 2011

Hilang

lama jugak gua menghilang..gua pun tak tahu gua hilang kemana..fesbuk hari-hari gua online,tapi rasa liat tangan gua nak menaip dekat blog nie..takut-takut jugak gua pecah lemak jari gua kalau tulis banyak sangat..