Followers

Friday, October 28, 2011

Review-Awek Chuck Taylor

Awek Chuck Taylor,mula-mula gua nak cakap yang sape taktau chuck taylor itu apa,baik pergi google image sekarang..nanti baru boleh baca dengan fokus..faham?.serius jugak nada gua tadi..keh keh keh..buku nie baru gua beli by online..pagi tadi baru sampai..dengan gua pakai towel,gua pegi collect dekat brader posmen laju..hairan jugak gua,tak pernah lagi posmen nie orang perempuan gua nampak..takpelah,tak penting tu..

dengan rakus gua bukak plastik pos laju.

gua jarang baca buku..dan dalam masa 5 tahun,gua baru beli 2 buku termasuk yang ini..gua nak baca bila gua nak dan bila gua rasa buku tu best..kalau setakat buku yang cetak 10000 keping sebulan lagi gua tak layan..takde seni kata kawan gua..

Awek Chuck Taylor nie buku pasal cinta realiti,bukan rekaan..gua baca pun macam melekat je mata kat buku nie..jalan cerita menarik..gua punya imaginasi masa baca nie lain macam betul..kah kah kah..karakter yang menarik bagi gua ialah mira sebab ideology dia..



 so,bagi lu orang yang suka novel cinta yang lain dari lain gua sarankan baca buku ini..ohh yaa,penulis buku nie ialah Nami Cob Nobbler..boleh tengok page Awek Chuck Taylor ni..


*gua cerita banyak-banyak karang tak sedap pulak..keh keh keh

3 comments:

♥nitnot abc said...

paling tak lupa , "B, cl jup !" , "B , topupkan . Alaa tuh pun berkira ke ? tak sayang lagu laa tuh . HAHA . best gila kan ACT nii , dah khatam dah last weeks . *siapa tak baca rugiii . ;D

ciKeju said...

haha..yaa..part tu nampak Hafiz gila loser..kah kah kah

Anonymous said...

knape mira dan keluarga kene kluar dari malaysia???