Followers

Saturday, August 27, 2011

Cinta 3 Minit

semalam gua pergi kolumpo..mencari baju raya lah cadangannya..gua ingatkan kolumpo dah tenang setenang air di baldi..rupanya orang kolumpo pun tak balik raya lagi..dorang nie datang dari mana sebenarnya..hairan gua..gua nak cerita pun malu ni..gua pergi One Utama..setiap inci OU tu gua jalan..stylo betul..




stylo kepala hotak..orang ramai nak mampos..gua berselera nak berbuka dengan subway semalam..nak mencari kedai subway satu hal..sampai-sampai roti habis..geram gua nak lempang bangla yang kerja tu..nak taknak makan beger king jugak gua..

dalam pukul sepuluh malam,gua dengan kawan gua gerak Uptown Shah Alam..naik kereta jem..dah sampai nak parking pun jem..berjalan masuk uptown pun jem dengan ramai orangnya..last-last otak gua pun jem..tak patut betul berlaku jem tanpa roti..

kat mana cintanya?babak percintaan berlaku di One Utama..gua jumpa awek gua dalam 3 minit,then dia balik mengikuti keluarganya..dating 3 minit je..amacam?mampu?

No comments: