Followers

Tuesday, July 5, 2011

Gemuk

jarang gua update sekarang..tak tahu kenapa..sibuk fikir masa depan gamaknya..tapi takpe,janji gua update jugak..mungkin ada reader gua yang datangnya dari blog si pingu ini..dia bahan gua kat blog dia?cisss..takpe,gua ini memang bersabar orangnya..sebab tu gua dapat anugerah budak paling bersabar di taman gua..hahaha
kenapa gambar gua dengan pingu tu?dah memang sah pingu tu awek gua..takkan gua nak bergambar dengan siti saleha pulak..kah kah kah..masa nie pertama kali jugak gua jumpa pingu nie..gua dengan serabai peluh,jeans koyak,kasut pinjam abang gua punya,baju pun tapi dah jadi hak milik gua..haha..nasib baik pingu nie terima gua seadaanya..manalah tahu tengok seluar gua koyak-koyak nie dia ingat gua kerja buat longkang kan..

kenapa pingu pulak?suka hati gua lah nak panggil apa..tak takot pun kalau dia marah..haha..kalau gua respond dia punya marah,mau jugak gua lempang muka dia..sekali gua lempang 3-4 minggu juga batuk keluar buah dadu..ingat tu 3-4 minggu!


 tapi gua sayang sangat kat dia nie..sumpah masuk kepala..itu yang buat gua makin gila sikit sekarang..sebab awek gua pun gila..kah kah kah..memang gua tak akan & tak nak tinggalkan pingu nie..faham!


ILOVEYOU <3 
2.4.2011-Forever

2 comments:

cik sue ;) said...

gler romantik rock entry ni..haha

emaa ibrahim said...

wuuuuuuuuuuuu.. suka suka suka!!!! <3