Followers

Sunday, July 31, 2011

Puasa 2

semalam gua dah cerita pasal gua puasa dulu-dulu..ada lagi gua nak tambah sikit..tak elok kalau gua cerita separuh je rasanya..okay,kali nie pasal puasa jugak..tapi bila gua dah besar sikit..umur dalam 9-11 tahun..macam biasa,pertandingan puasa peringkat adik-beradik masih diteruskan..peserta masih sama,hadiah masih sama dan penganjur pun masih sama..

Saturday, July 30, 2011

Puasa

Beberapa lagi hari nak masuk bulan puasa ni..gua syak mesti ramai tak ganti puasa lagi nie..kah kah kah..korang buatlah apa yang patut supaya terganti puasa tu..peduli apa gua,bukan gua punya hal..gua malas nak cerita pasal masa hadapan sekarang,gua tiba-tiba teringat pasal gua puasa dulu-dulu..adalah lebih kurang 10 tahun lepas.
pakcik nie dulu gua tak kenal pun sapa..sekarang nie nama dia err errr errrr..

Tuesday, July 26, 2011

Dua Kerja

sekarang gua nak ajar lu orang buat dua kerja dalam satu masa..bukan semua orang mampu buat..teknik ini khusus untuk ulat buku & pelajar sekolah menengah yang baru nak belajar membaca.


Saturday, July 23, 2011

Seharian Bersama Mereka

agak lama sejak kali terakhir berjumpa..gua rasa kalau tak dapat jumpa lagi,mau lu orang tengok gua dekat tanjung rambutan dah..mana boleh lama lama tak jumpa!rindu tahu!eh,lu orang tahu gua jumpa sape?nie haa..
gambar sebegini memang trademark kami..kah kah kah

Sunday, July 17, 2011

Bosan

inilah benda gua buat bila gua bosan.

Thursday, July 7, 2011

Tuesday, July 5, 2011

Gemuk

jarang gua update sekarang..tak tahu kenapa..sibuk fikir masa depan gamaknya..tapi takpe,janji gua update jugak..mungkin ada reader gua yang datangnya dari blog si pingu ini..dia bahan gua kat blog dia?cisss..takpe,gua ini memang bersabar orangnya..sebab tu gua dapat anugerah budak paling bersabar di taman gua..hahaha

Friday, July 1, 2011

sugar glider 1 happy family

okay..gua bela sugar glider baru lagi..tak silap gua beli KJ lepas raya 2010..2 bulan lepas tu gua beli TJ..seronok bagai dorang main dalam cage..tup tup!KJ dah pregnant..&& sekarang dah ada twin female joey!
KJ&TJ