Followers

Saturday, June 25, 2011

Dota

dah lama gua tak main..tapi sejak masuk uitm nie..rancak pulak gua tengok scene dota nie..baru sebulan dekat uitm,dah ada tournament dota dekat uitm..gua biasa-biasa je..tak lah join..sebab nanti kalah..baik duit yuran masuk tu gua bawak pergi dewan makan,gua letak bihun dekat pinggan dan gua makan sambil sengih-sengih..

Saturday, June 18, 2011

kurung

okay..ini pertama kali gua update dari dalam hutan..gua rasa bangga juga sebab dapat internet walaupun dalam hutan..haha..yang gua nak cerita bukanlah pasal gua terkurung disini..bukan juga pasal nasi lemak yang harganya mahal disini..tapi gua nak tulis pasal baju kurung sebenarnya..haha..

Friday, June 10, 2011

Kuliah

dah nak masuk 3 minggu gua dekat UiTM,Jengka..nak cakap heaven pun tak sangat..tapi boleh lah setakat nak hidup bahagia sikit..okay,gua punya kod program BM111..dah 2 minggu gua masuk kuliah..