Followers

Saturday, May 14, 2011

Padam

semalam gua ajak kawan gua gerak kuantan..ada urusan seri paduka baginda..urusan selama 20 minit je..lebihan minit yang lain kita orang lepak kat east coast mall..makan makan sikit..minum minum banyak..lepas tu saja lepak teluk cempedak..gua ingat gua nak layan angin laut..tapi sikit angin pun takde..gua punya kentut lagi berangin itu jam..

  

tiba-tiba gua sengaja hantar mesej kat mak cik gua..tanya dia ada kat rumah ke takde..sebab dia baru pindah kuantan..nak pergi berjalan rumah dia kejap lah..kawan-kawan gua pun okay je..semua plan singgah kejap then balik..risau lambat..

sampai rumah mak cik gua,kita orang ingat nak balik lepas maghrib lah..ambek kau,mak cik gua ajak makan kat luar..semua dah macam apa dah..gua masih lagi duduk bersimpuh malu-malu..sekali pukul 10.30 malam baru keluar kuantan..tak cakap banyak,keluar tol kuantan terus gua henjut kereta sampai ke bentong..kejap kejap 120km/h..kejap kejap 150km/h..kalau mikel sumaker nampak,mesti dia cemburu..

sampai rumah,gua call awek gua..ajak berborak..bersemangat lagi gua bercakap masa tu..dah jalan 2-3 cerita,tenaga gua dah out dah..tengah layan dia cerita pasal apa entah,gua tiba-tiba tertido..borak sorang-sorang dia..HAHA..amacam?power kan gua..

sorry emaaibrahim :)

2 comments:

emaa ibrahim said...

sama sama, pas ni kau padam, aku record suara kau berdengkor -.-''

ciKeju said...

setel.
:D