Followers

Tuesday, May 10, 2011

kumulus dan nimbus

sedar sedar gua sedar gua dekat klia..gua pergi kat mesin self check in tu,gua tekan-tekan skrinnya..berdebar jugak gua guna barang berteknologi ni..kat kampung,gua tekan-tekan belakang badan pakcik gua je..tet tot tet tot,keluar tiket kapal terbang dekat mesin tu..gua ambil..tengok gua dapat tempat duduk 20A..tepi tingkap..macam best..dapat tengok awan..




masa gua tengah layan awan tu..tak banyak sangat gua fikir..yang gua ingat gua fikir ke awan dania je masa tu..turun je flight,lekas-lekas gua amek beg galas gua..gua simpan cekelat yang gua amek dalam flight tadi..apa lu ingat senang nak dapat cekelat atas awan?lupa gua nak cakap,gua pergi miri sebab abang gua konvo..kalau tak mampus gua nak dapat naik flight..
ini kalau adik gua yang dekat melaka tengok gambar atas ni..dia pun cemburu..gua ingat gua nak photoshop sikit letak gambar dia..tapi buang masa gua pulak,sape suruh pergi belajar jejauh..kih kih kih...

----
tiba-tiba gua dah mati akal nak menulis..

No comments: