Followers

Wednesday, May 11, 2011

Gam Kanji

11 tahun lepas gam kanji cukup ngam dengan gua..hari-hari gua main..tak kira lah dekat mana..dekat sekolah main..dekat rumah main..ada sekali sebelum gua tido pun gua main..skill yang best masa tu,gua letak gam tu dekat tangan lepas tu gua cantumkan tangan gua..gua main tarik-tarik tangan gua..masa tu imaginasi macam alex ferguson susun strategi 4-4-2..nak dijadikan cerita,

ini rupanya gam kanji tu..(gua pinjam gambar)

masa 11 tahun lepas gua kurang bersosial sikit..facebook takde lagi masa tu..mak zukubek pun baru baligh masa tu..baru nak belajar coding gamaknya..dalam kelas pun gua sorang-sorang je..ada laa sorang mangkuk ni datang meja gua,amek gam kanji gua..gua tengok jelah dulu..dia bukak penutup gam tu sedikit,letak atas meja gua..gua pun hairan lagi masa tu..tak tahu apa mangkuk tu nak buat..pow!mangkuk tu tekan bekas gam kanji tu..'ketepek' melekat penutup dengan sedikit gam tu kat muka gua..

------

tahun seterusnya gua pindah sekolah..

2 comments:

emaa ibrahim said...

terbaik la der, ;p

Yana KenJa said...

da cam susah da nk jumpa gam ni kat kedai...