Followers

Saturday, April 23, 2011

Subway

ini bukan subway kereta api..ini subway makanan..entah macam mana tanpa sedar..gua berada di subway JJ Setiawangsa dengan awek gua..gua pun hairan..macam mana gua lepas ke sana..tapi tak kisahlah,lunch dengan awek gua makan subway..sihat benar kan..tapi,tiba-tiba ada hal tahi kuda yang buat gua mengelabah tahi anjing..cilaka..kunci motor gua hilang..gua ingat awek gua saja nak sorok..tapi tak..


berlari anak gua ke motor..tengok dari jauh nampak lagi motor..fuhh selamat..sampai motor cari kunci,tapi takde jugak..pandang kiri,pandang kanan,pandang bawah,pandang atas pun takda lagi..gua dah berada di awangan dah masa tu..dalam kepala otak,nak kena call Saffuan Anuar minta tolong amek kunci spare..ahhh!tapi jauh..cilaka..harapan gua dah nyawa-nyawa ikan emas..nasib baik gua nampak pakgad sorang nie..nampak macam tengah pegang kunci..Alhamdulillah,kunci motor gua..TERIMA KASIH PAKGAD..subway gua yang baru gigit 2-3 kali tu gua gigit lagi 458kali selepas dah jumpa kunci..awek gua nak menangis risau tak lepas balik..apa tahi kuda betul,tak relaks langsung..padahal motor gua..HAHAHHA


----
dengan hati yang girang..gua bawak awek gua pergi KLCC..ingat nak naik tingkat 57..tapi dia tak larat..so kita orang masuk parkson jelah..seluar yang gua survey kat internet selama ini gua jumpa..jeans Evisu..tapi gua hanya mampu senyum tengok harga dia..orang kebanyakan macam gua memang tak mampu..harga mula untuk jeans rm1000..baju pula rm500..harapan gua hancur berkecai...tak sia-sia gua beli patterns yang sama kat downtown dengan harga rm65..kat downtown diskaun banyak..HAHAHA

----

1 comment:

misznanarizal said...

suka makan dekat subway jugak!benda wajib kalo turun k.l =)