Followers

Thursday, April 21, 2011

Sarapan Pagi

Macam dalam filem,selalunya mesti ada scene sarapan pagi bersama keluarga..tapi itu dalam filem..semua yang dalam filem menipu..tidak real macam dunia realiti yang aku hadapi ini..malah,sarapan pagi pun gua jarang..bangun-bangun terus lunch..so macam mana?haishh


gua bukan apa jarang sarapan..kalau gua bangun pagi pun,makan sikit nasi lemak..kompem 467saat lepas tuu gua sakit perut..itu yang buat gua tak suka tuu..kalau sakit perut pagi-pagi tuu rasa macam ada orang mintak gua terajang muka dia dengan mimik muka gua berak..itu yang gua tak berkenan sangat..

----

cerita pasal nasi lemak..dengar khabar nasi lemak dah tak boleh jual kat kantin sekolah..zaman gua sekolah,nasi lemak memang faveret..tapi takdelah gua bengap sangat makan hari-hari..ingat gua takde taste ke?dah kalau kementerian tak bagi jual kat sekolah,ingat budak tak boleh seludup bawa masuk ke?bangang..kalau aku lagi best seludup,baru ada adventure bila nak makan tuu..jadi aku tak nampak pun obesiti kat nasi lemak tuu..yang aku nampak dekat orang-orang kerajaan kita..dorang lagilah,mana makan nasi lemak..so,macam mana boleh jadi gemuk?harem jadah.

----

kesimpulannya sarapan pagi = sakit perut..sakit perut = tak suka..tak suka = belok kiri.

2 comments:

Azueriena Norash said...

tah apa2 kan nasi lemak x bleh jual...abess nugget2 & fast food tu sumer bleh plak.....kann..kan...

BHAIHAQI COOL said...

Haaaa , hri tu kluar Paper , x leh Jual kt Kantin Sekolah...
Huuu , x laku laa Kantin Sekolah tuu nantii ..