Followers

Sunday, April 17, 2011

KL Downtown Cheras

hey guys!macam sabtu lepas yang bermotivasi,minggu ini sabtu aku start dengan waktu malam..gerak ke KL Downtown Cheras dengan Sapuan & Kucai..Perjalanan pergi ada laa sorang mamat nie takabur sekejap..cakap kalau tak sesat kompem dia power..HAHAHA..guess what?first time aku pegi KL aku sesat..HAHAHAHA..selalunya aku pergi,aku main gamble je jalan..tapi memang sampai..tak sesat..this time,sampai kena berhenti kat petronas &telefon yang tersayang tanya jalan..HAHAHA


tapi,tak jumpa jugak downtown..padahal dah sampai bandar tun razak dah..haishh..nasib jumpa abang & kakak jual beger..pergi lahh tanya sekejap..waktu kita orang datang tuu dye baru tutup kedai..aku tengok muka dorang macam "erk,,nak jual apa nie..dah tutup kedai ni"..AHAHAHA..thanks to korang tau!lepas tuu baru lah jumpa downtown..rupa-rupanya dekat dengan sekolah teknik kuala lumpur..cis,aku pernah pegi sekolah tuu..nak cari parking punyalah susah..amek kau aku park macam ni..HAHA
dah macam 4WD pun ada..
berjalan-jalan-jalan-jalan dan jalan lagi kat downtown tu & kami letih..padahal kecik je downtown tuu..just crowded & banyak kedai ..so macam serabut sikit..niat aku memang nak beli seluar jeans..alhamdulillah banyak kedai jual jeans..tak macam dekat uptown shah alam & danau kota..kat sini bersepah jual jeans..aku pulak yang serabut tahi kuda nak pilih..HAHA..masuk kedai sini sana sana sini..
usha-usha cap jap..
 jeans ini yang dapat aku beli. :D
dah letih,kita orang pun nak bla lah..tapi singgah makan steamboat jap..lepak-lepak & bla..
&& yang kurang bermotivasi sikit sebab biasa kita orang singgah tengok game kereta..tapi kali nie lalu jalan dah kosong..tengok-tengok rupanya ramai dah kat kedai mamak..aisayy..game dah habis kot..HAHA
*kali nie ada pengajaran..janganlah takbur iye adik-adik..HAHA


4 comments:

PIgass said...

Ah 2 dia ... sapuan dan kucai memakan sambon... waaakakakka

cayrol said...

dah tak panggil uptown ker??
dulu2 aku ingat lagi uptown mmg famous kat damansara. aku pernah lah pegi 2 kali kat sana. skrg nie uptown kat sini dah tiada selepas ade kes org bergaduh and meninggal. selepas uptown kat sini tutup barulah uptown tumbuh kat tempat2 lain... tapi nie first time aku dengar downtown..

Buat duit dengan Facebook!!! betul ke atau omong-omong?

tauke kerang said...

haish..spe lar yg tkbur tu..hahaha..

ciKeju said...

@cayrol:ouh..tak taw pun pasal kes tuu..dengar orang panggil downtown..hehe..