Followers

Sunday, April 10, 2011

Hari Sabtu Yang Bermotivasi

yaww awww!acah-acah manja tak?ahaa!okay,setelah beberapa musim aku terlepas hari sabtu aku yang bermotivasi..hari ini aku berjaya mendapatkannya semula..musim-musim lepas aku kerja 24/7..memang mati..macam takde life,tapi ada duit..HAHAHA..kini,aku dah berhenti@dibuang kerja Mcd..so,weekend aku memang free..yahooooooo!
ini muka gua yang bermotivasi kali terakhir dilihat..HAHA

so,hari ini aku keluar rumah pukul 3..sebab memang aku tido sampai pukul 12..tet tet tet tet(bunyi power rangers) phone aku bunyi..tengok nama <3 dah tau..sayang gua nak menganjing gua, dye tanya dah bangun tidur belum..dye ingat gua nie sleeping beauty gamaknya..HAHAHA..tapi takpe,nasib baik dye yang text..kalau mamak *mk yang text,aku pergi bakar kedai dye..HAHAHA..keluar rumah je,aku pergi tukar "darah" motor aku..agak lama jugak tak tukar..kena tukar sebab lepas nie banyak nak kena travel ke KL..HUHU..

then,pergilah ke shopping kompleks terhebat di zaman modenisasi nie iaitu the store..ditemani oleh alep panjang..dengar orang kata ada battle of the band..pergilah tengok..tuuu diaaa,dah macam gig masa hujan baru nak naik dulu kala..HAHA..aku layan lahh beberapa band..dah kenyang telinga aku,pergilah naik atas jap..main daytona..HAHAHA

 cehh,lepas main daytona dan aku kalah lagi..pergilah pusing-pusing..tengok macam crowded kat sebelah tempat game tuu..ingatkan ada gaduh,baru nak seliki-seliki kepala dorang..HAHAHA..rupanya ada pulak battle of the dance..elok sangatlah,bawah menyanyi atas menari..okay ngam..breakdance ape jadah dorang,nak kata macam jabbawockeez tuu memang takdelah..HAHAHAHA
ini jabbawockeez..

ini depa..

dah puas aku melepek di situ,baliklah kejap..then pergi mempaga..cari makanan..ada pasar malam..HAHA..okayy,tak habis lagi..jangan nak letih baca..dah lama gua tak tulis pepanjang gini..HEHE..malam pulak saje pekena burger rokes kat wangsa delima..wangsa delima tuu dekat wangsa walk mall iye adik-adik..bukan dekat wangsa melawati,taman melati ape jadah tuu..bukan tau..HAHAHA..
lalu kami pun pulang,tapi ada perhentian seterusnya pula..jalan lama Bentong-KL..haaa..saja nak tengok orang main kereta sambil menyapot kawan-kawan..HAHA..memang best laa kan tengok..tapi tiba dengar orang jerit polis!polis!..semua kereta start engine..kelam kabut..kita orang pun sekali lahh..lari keluar terus..tengok-tengok takde pun pak polisinya..panas pulak kami..HAHA..takpe,sapuan menghiburkan kami dengan membawa kereta perdana nya selaju 180km/h..kami terhibur..hebat.
gambar di jalan lama tuu..
 gambar gelap..sebab benda harem kena gelap-gelap..HAHAHA

lepas tuu,kami balik..calling-calling my polar bear..dye nak tidur..lantas aku terus hupdate belog..
SEKIAN TERIMA KASIH.

*menunggu hari yang bermotivasi lagi pada minggu hadapan.
=)

No comments: