Followers

Friday, April 29, 2011

ais di piramid

jantung gua berdegup laju,entah macam mana..kali ini gua sedar-sedar gua dah ada dekat piramid..sunway piramid..ini saja piramid yang gua mampu sampai setakat ini..status kewangan gua menyebabkan piramid di mesir gua tak sampai lagi..tapi takpe,sebab gua nak cerita benda lain sebenarnya..hahaha

nampak gambar atas?awek-awek tu semua tak sabar nak main ice skate dengan gua..haha..gua bukannya reti pun,tapi gua buat-buat reti lah..kat kampung gua mana main benda ni,gua main longkang je..
lu tengok aksi gua..kalah awek gua kat tepi tu..haha..

gua tunjuk gambar jelah..gua takde mood sangat nak tulis..nanti gua update lagi..


3 comments:

Izzaty Iskandar said...

byk ayat perasan la kauuuu

emaa ibrahim said...

apa kebangang post kau ini? -.-"

ciKeju said...

korang jeles..hahaha
:)