Followers

Friday, April 29, 2011

ais di piramid

jantung gua berdegup laju,entah macam mana..kali ini gua sedar-sedar gua dah ada dekat piramid..sunway piramid..ini saja piramid yang gua mampu sampai setakat ini..status kewangan gua menyebabkan piramid di mesir gua tak sampai lagi..tapi takpe,sebab gua nak cerita benda lain sebenarnya..hahaha

Tuesday, April 26, 2011

Cikgu

lepas gua spm,ramai jugak budak-budak yang sama gua minta nak masuk maktab dan UPSI..gua memang tak lah kan..memang jauh sekali bagi gua nak jadi seorang cikgu..risau ada pulak anak orang yang gua ajar jadi tak berguna nanti..gua bukannya nak jadi macam cikgu shida tu..