Followers

Thursday, March 24, 2011

Konvoi Pantar Timur

Assalamualaikum..macam biasa kalau dengar perkataan konvoi..mesti dalam kepala otak fikir 50-100 biji kenderaan..fuhh!memang best..tapi bagi aku & kekawan konvoi kita orang 5-10 biji motor jek..HEHE..kalau dulu kita orang pergi ke melaka..kali nie pergi ke pantai timur..area kuantan & kuala terengganu..jauh gila..HAHA..tapi 5 biji motor jek..

perjalanan memang jauh..dari bentong ke kuantan dekat 3 jam..kuantan ke kuala terengganu dekat 5 jam..memang letih duduk atas motor..tapi nikmat konvoi tuu dapat dikecapi..HAHA..


tapi macam biasa..pasti ada kejadian yang tak diingini berlaku..mula-mula tayar bocor..lepas tuu boleh pulak carburator tercabot!


*konvoi ke thailand dalam perancangan..huhu

5 comments:

baincardin said...

kasi hdr gambar moto ni bro...

ed shahir said...

dah lama tak berkonvoi. best nie bro :)

cayrul.com said...

mcm mane carburator boleh tercabut?
mesti best konvoi...
dulu2 aku pernah jgk konvoi balik kg...
dari penang ke KB jauh tue.. dalam 8 jam...

ciKeju said...

memang best konvoi bro.. :)
zaman muda..hehe

tak reti nak kasi hdr..hehe

Aku Budak Nerek said...

Salam,

Kitaorang konvoi keliling semenanjung naik EX5 jer.
Mesti laju tak hingat sampai karburator boleh tercabut tu..hehehe