Followers

Sunday, February 13, 2011

Riang Ria Bersama Sugar Glider

okay kita dalam rancangan Riang Ria Bersama Sugar Glider..rancangan ini bukan ditaja oleh Nestle Cornflakes sebab belum lagi bulan puasa..HAHA..anda bersama saya Chef ciKeju untuk masak bersama Sugar Glider..sila kawal nafsu anda apabila melihat kecomelan kami bersama..HAHAHA


nampak kecomelan kami bersama?mari lihat lagi..
pasti anda sudah nampak..HAHA..memang kebiasaan aku bawa KJ & TJ nie jalan-jalan..tetiba pula,taman tu ramai pula kanak-kanak yang baru nak mumaiyis..dorang pun pelik tengok aku..perlahan-lahan dorang datang dengan tanda soal diatas kepala masing-masing..
terasa diri ini diperlukan dunia ketika kanak-kanak ini datang..HAHA..adakah aku menyerupai penjaga zoo ?
apa-apa pun aku sayang sugar glider aku nie..comel kan kan..

19 comments:

Encik Tikus said...

makin besar badan kau derr ?

ayu cheese cake said...

aww comel nye sugar glider tuh :P

saya_arief said...

pinjam sekor buleh?

ciKeju said...

errkk..
besar?
iyeke?
=.=

Wendy V. said...

helloooo!
i'm a sugar glider owner tooo!!! :D

ciKeju said...

nice to meet you :)

alkisah69 said...

wow..bro x ikat ker binatang tu...kang lari lak

alkisah69 said...

wow..bro x ikat ker binatang tu...kang lari lak

abutalib said...

Comelnye..berapa harga seekoar tu :)

Tailo said...

Minom kuat wakakaka

whitecappuccino said...

eh! cutenyer mereka ni...tentu seronok main dgn sugar glider ni kan???

ciKeju said...

@al-kisah 69:tak payah ikat..dye dah jinak..

@abu talib:harga market around rm250

@white cappucino:mestilah seronok !

:)

Candy10 said...

x lari ke sugar glider ko ni?

ciKeju said...

xpun
;)

~::KUYA HARIS::~ said...

kiut menda alah binatang tu :)

anis said...

haha bajet rmai pmint la uh..comel2..

Nur Rejai Salmah said...

patutlah nampak macam ramai sangat orang kat depan rumah aku haritu .

Nooraiza Suhaila said...

HAHAAHHAHAHH . Penjage zoo <3

Miss Ayumi said...

chomel nye menatang tu.. tapi takot nak pegang. hehe