Followers

Friday, January 7, 2011

Saya Khairul Amar Bukan Khairul Fahmi !

Semenjak dua menjak tiga menjak team Malaysia menang piala AFF Suzuki, goal keeper kebangsaan iaitu Khairul Fahmi telah pun menjadi famous amous mengalahkan Van Der Sar..HAHA..nak dijadikan cerita..sekarang bila orang tanya nama aku..aku pun jawablah..nama saya Khairul Amar..then,orang tu balas..lah ingatkan khairul fahmi..tanpa bercakap lagi hayunan kuali terus ke muka si penanya tersebut..
sekali kau pandang macam player jepun..macam nakata ada ker?HEHE..nak kata khairul fahmi nie ada persamaan dengan aku..jauh punggung dari api..takda pun kot..tapi apa-apa hal pun,aku tabik laa kat khairul fahmi nie..dye memang cekap jadi keeper..aku tengok final piala aff tu,memang gempak habis dia perform..penalti tuu relaks je tangkap..cayalah bro!
aku rasa sebab gambar aku yang bawah nie kot orang ingat aku khairul fahmi..HAHAHA
*saya tak pandai eja bola..main bola pandai..HAHA

4 comments:

si pendek dan moody said...

pic yg last tuh poyo bebenaa ;P

cik panadol said...

erk!!

ishiko said...

ade can la to.. nme pun na dkt sme da.. hee

s h a f i q h a s h i m _____ said...

adoiyai.
hahaha terkena lagi. aduih2.