Followers

Sunday, January 9, 2011

Perhimpunan Skuter Kebangsaan [PSK 2011]

Assalamualaikum..harinie hari last PSK 2011 yang bertempat di Stadium Bukit Jalil..PSK yang bermula pada 7hb-9hb berjaya menarik lebih kurang 30ribu orang..walawehh..okay..aku pergi ke PSK nie dengan Bo bukan nama sebenar..HAHA..banyak aktiviti menarik yang MUSC anjurkan nie..jom tengok!
aku berkonvoi 2 motor je..HAHA..2motor tak boleh panggil konvoi ke??takpelahh..aku bertolak dari Bentong,Pahang pukul 10lebih..sampai bukit jalil dalam pukul 11 lebih..
bersama the doctor!
bersama wolverine!
motor X1R
oren!
korang tengok sikit..skuter nie guna tayar apa?!
aksi stunt..awek yang rider nie..
alamak terjatoh!
autoshow..dorang cakap modified motor jadi macam bawah nie kosnya rm10ribu-rm20ribu..
sprint test..
aku hanya mampu pegang jep..HAHA
motor aku satu hari nanti..amin..
untuk lelehan gambar sila klik sini & sini

seronok juga lahh pergi PSK nie..kalau ada sesiapa yang pergi..bagitahu lahh..mana laa taw ade ternampak..HEHE..
^^

3 comments:

misz beauty said...

OKAY YG AUTO SALOON DRAGON WAS OUR TEAM... THEN YG VISOR TECABUT TUH ARAI SAYA... HUHUHU... SIAN TECABUT SEB BEK OAKLEY SO TAHAN TAK PECAH...;-)

ciKeju said...

o0o0o...
baru taw..hehe
^^

Yana@Nana said...

salam singah sini.. ternampak cik hubby punya motor disini...