Followers

Friday, January 21, 2011

NajwaLatif ialah Ana Raffali Yang Seterusnya ?

Assalamualaikum..pernah dengar Ana Raffali?mestilah pernah kan..dia yang menang AJL itu hari..&& best jugaklah lagu "Tolong Ingatkan Aku" tu..tapi aku nak cerita pasal NajwaLatif..korang tak kenal?rugi..jom ikot aku,aku kenalkan korang dengan dia..HEHE
curik gambar kat pesbuk dia..hehe



aku pun baru lagi dengar lagu-lagu yang dia cover..suara?jangan cakaplah..memang ummphhhh..tak percaya baik korang pergi dengar lagu dia..mesti korang cakap "baaaaaaa  guuuuuuu sssssss" [macam dalam iklan tv tu]HAHA..dia punya kemunculan aku rasa dah lama dah..sebab tengok viewers video dia dah ribu-ribu..dah popular kau taw!nah amek layan lagu yang dia cover bawah nie..



seriously cakap aku jeles dengan dia..dia pandai main gitar!drum!piano!aku dulu adalah pandai main gitar..belajar kejap dengan kawan-kawan..namun apakan daya,masa tu malas sangat..HAHA..&& NajwaLatif ni pun boleh jadi komposer..dia ada cipta lagu "carta hati"..sedaaap lagu tu!!aku jadi addicted pulak dengar lagu tu..mesti si NajwaLatif nie ada letak dadah kat lagu tuu..HEHEHE..keep it up!
&& dia ada cover lagu yang aku suka!..lagu kalau berpacaran..mungkin dia boleh jadi Ana Raffali yang seterusnya..hehe..tengok lagu kalau berpacaran bawah nie..
eh!eh!silapp..nie orang lain yang cover!HAHAHA
ini baru betul! =)

*NajwaLatif,jangan malu-malu komen saya..jangan juga lupa buat 1 lagu untuk saya [hajat besar nie]..HAHAHA

^^

5 comments:

soffea said...

pergh.. harap2 najwa latif nti buat lagu utk cikeju ye. dgn saffuan si sheepot tu skali. hehe.

btw, she is adorable. suara sgt sedap :) baik mcm ni drpada cik shida kesayangan safuan tu kan? hahaha.

ciKeju said...

HAHAHA
memang kesayangan sapuan cik shida tuuu..hehe

z said...

lagu keju???haha.what thee comelll...

Che Sakinah said...

kan2... kite pon suker r kt dia...

budak kampung said...

tolong ingatkan aku.....lalalalaal
lupe plak liriknye