Followers

Tuesday, January 11, 2011

Mat Motor VS Mat Rempit

Assalamualaikum..semenjak dua menjak nie memang aku jarang update..nak kata sibuk tak juga..aku pun tak tahu lahh..banyak hal kot..okay..dulu pernah aku ada motor sekejap..tu pun motor EX5..rasanya tahun 2007..tapi motor tu buat aku jadi jahat..HAHA..ada motor,tak melekat aku kat rumah..segala macam jenis sukan malam aku pergi..aku anggap tahun 2007 tu tragedi hitam taik anjing bagi aku..HEHE..sekarang aku memiliki sebiji lagi motor..LC135..&& aku jadi Mat Motor sekarang..
ini motor aku..bukan motor Lorenzo..HAHA
aku tak suka bila ada orang label aku mat rempit..sebab aku bukan mat rempit..aku mat motor..eh eh..pening?okay,,aku jelaskan..apa perbezaan mat motor & mat rempit..bagi aku,mat motor nie lebih kepada orang yang minat terhadap motor..untuk modifikasi motor dorang lahh...nak kasi cantik..kasi laju..kasi debabom lahh..&& dorang nie kalau nak lumba mesti masuk litar..okay..itu dye perbezaan yang ketara..kalau mat rempit..dorang akan lumba haram dijalanan..kalau tengok je memang syiookk..HAHA
kalau orang bawak superbike kenapa takde orang nak panggil mat rempit?pakcik-pakcik yang bawak motor nak ke masjid kenapa orang tak panggil mat rempit?inilah dye tipikalnya manusia nie..

sedikit cerita ringkas dibawah:

Al-kisah ada 2 kumpulan mat rempit nak berlumba....
mereka pun mulalah berlumba...
perlumbaan amat teramat sengit..sampai team orang kampong eksiden..naseb ada orang tumpangkan mangsa..HAHA
tapi geng dorang repeat game tadi..
namun aksi superman lagi power..
aksi superman tersebut membuatkan superman yang sebenar bangga walaupun dia tak pernah naik motor..HAHA

* =.="

1 comment:

Adha said...

aq pun dulu prnah jadik mat rempit sekejap..tapi skrang dah jadi mat moto plak smenjak dah ade lappy ngan tenet kat umah..tobat dah hehe..