Followers

Monday, January 3, 2011

Mahu Belog Anda COOL?

Assalamualaikum..korang cool tak?kalau cool mesti korang mahu belog korang pun cool kan kan?so ape lagi?aku da jumpa resepi untuk menge-cool-kan blog korang!HAHA..jom check it out!
masa aku pergi konvoi ke melaka haritu..kitaorang pun berhenti di RnR Seremban..dah isi minyak & makan..aku pun ternampak satu kedai nie..nun dari jauh berkilau-kilau menyebabkan mata aku tersilau..dalam hati aku kata,hebat kedai nie..aku pun pergi tengok..
amek kauu!
nama kedai tuu COOL BLOG..mau tak cool kalau minum..halal lagi tahu..harga pun berpatutan..
aku cool tak?HAHAHA
kedai dye memang menarik lerr..warna punn syiokk je nak pandang..HAHA..&& dekat mahkota parade,melaka pun ada satu!..so?cubalah kalau nak blog anda cool!kikikiki

10 comments:

MéuzAngelo™ XXIII said...

rse2 kalau bwk awek kat situ ok tak? hehe

Kamil ace said...

tp x bnyk tmpt ade cool blog ni..anyway mmg sedap!!

si pendek dan moody said...

chait ! dalam hati dh hore hore kata mahu .. wuwuwuw T__T

ayu cheese cake said...

hehee ingtkan ape laa tdi. COOL yeahh !

ciKeju said...

hehe
^^

honeyaliena said...

ceih,ingatkn pe lh td :)

hehehe

amirah said...

pernah dgr.jauh lak nak try

aleen aiden said...

kool ke tempat nih?hee :P

fiq said...

patut la rasa blog fiq cool je.. sbb fiq suka minum coolblog rupa nyer. hehe...=P

munster said...

chocolate blog paling sedap!hihi