Followers

Monday, December 13, 2010

Kemalangan Jalan Raya Lebuhraya KL-Karak KM46

Assalamualaikum..lama tak update blog..just nak kongsi kemalangan jalan raya kat highway KL-Karak pada hari khamis iaitu 9/12/2010 lalu..aku dengan kawan-kawan pergi ke Janda Baik mencari rezeki untuk menyara keluarga..HAHA..hari agak-agak hujan manja pada waktu petang..kiteorang pun balik slow-slow..sampai kat bukit tinggi kiteorang nampak ada sorang mamat nie lambai-lambai..teros berhenti..tengok ada kereta kelisa dah langgar divider..kiteorang lahh orang pertama sampai..
rupanya mamat yang lambai-lambai tu orang towing kereta..so dye tak dikira sebagai orang pertama..HAHAH..kawan aku pun call polis/ambulans apa semua..aku mula tak perasaan orang dalam kereta..tengok betul-betul rupanya awek yang dalam kereta tuu..pakai baju McD..aku tengok muka dye..rupanya aku kenal gak..kawan masa kerja McD dulu..kawan aku pun bukak seat belt dye & baringkan dye..ambulans 2abad baru nak sampai...

posing jap..HAHAHA



Pedon trauma .HAHA
selekoh kat situ memang bahaya..campur pulak hari hujan..orang yang kemalangan tu oke rasanya.. kiteorang gerak awal sikit masa tu..

*sebenarnya ada 2 kemalangan..tapi yang lagi satu malu nak cerita..@_@


8 comments:

Mr. J said...

yang kemalangan kedua tu aper bro.. hehe citer sikit.


* Tarian Esotik Elyana Terbongkar.
* Perkenalan dengan Fasha Sandha.
* Gadis bertudung main air terlebih Seksi.

Fyzal said...

so driver tu ok ke tak?

ciKeju said...

haha..
malu lagi nak cerita..

driver tuu oke..
patah pinggang kot

jojo said...

Kew nk aku ceritekan??

muneka said...

patah pinggang ko ckp oke???
crte la lg stu tu,..nak tao gak..haha..

ciKeju said...

hahaha

Sham said...

syabas pada budak2 electric solar...hee...yeker?

ciKeju said...

ade jugak bdk solar
^^