Followers

Thursday, December 2, 2010

Fizik Pembunuh Nombor 2 Negara

iyee..masih belum habis lagi pasal exam..harinie paper 123 untuk fizik..sumpah pecah kepala..nasib baik aku kutip balik..kalau tak kucing makan kepala aku..ish ish..nasib baik boleh lahh sikit jawab..tapi nak dapat A+ tu rasanya jaoh punggung dari jamban..HAHA..kenapa aku kata fizik jugak pembunuh?
korang mesti tahukan yang Albert Einstein nie penyumbang kepada arena fizik nie..kira tokoh fizik lahh..sape nak jadi macam dye?tokoh fizik tuu..tapi aku sumpah taknak..korang tengok,sebab dye pikir-pikir formula fizik rambut dye dah luntur warnanya..HAHA..rambut pun jadi mengerbang..tak terurus langsung..ish ish..tak nak aku macam tu..HAHA..(gelak dengan nada yang sedih memikirkan result fizik nanti)
tengok rambut dye..dah macam alley cat..terima kasih!
tapi orang cakap..alah fizik nie ikot logik akal je..ko fikir benda tu logik kompem betul..memang lahh betul jugak..tapi waktu aku nak fikir tulahh semua benda jadi tak logik..HAHA..aku pun tak tahu..kira fizik nie sebenarnya benda yang terjadi kat sekeliling kita je..contoh macam eksiden lah..geseran ape jadah sume tu fizik lahh..cakap macam senang..cuba kau jawab soalan wahai ciKeju..tahu pun tercungap-cungap..
fizik satu subjek yang kejam!
papehal pun aku suka tengok cerita yang asasnya fizik..macam cerita mythbusters..best woo cerita tuu..bab-bab experiment tu best tuu..hehe..
inilah 2 makhluk perosak harta benda

*physic will be legendary!

15 comments:

Shaofie said...

aku pun dulu mmg tak suka fizik. mmg otak bebelit menghafal rumus si newton tuh. pastu nk kena apikasikan lagi. tak tahan.

Syahida Sazali said...

fizik is fun! 2 la ungkapan aq salu gune tuk wat2 ske tuk pphysic nie...ngee~

Syahida Sazali said...

fizik is fun! 2 la ungkapan aq salu gune tuk wat2 suke fizik nie...hehe

Yayaa said...

suka fizik. paling suke bab elektrik !

nanad said...

physics=physicks

OnE HeArT..OnE LoVE.. said...

hamsters jln2 membaca post org:D

huuh...fizik..T_T..
tp albert einstein tu mmg hebat la...salute!

Rafina Mimi said...

sis langsung tak suka fizik..hehe

ciKeju said...

give me 5 laa sis!
hehe
;)

Fiqah Alias said...

heee~ mujo fiqah x minat fizik...waaa...klo x ntah2 fiqah x sempat nk blogwalking hari nie..hehe..(^.~)

.::: Princess MOMOY :::. said...

fizik okay laa
tapi lebih suka kimia !!
MY RECENT POST: KATAK PURU boleh dimakan ?

jaya jr said...

fizik ni ok jugak laa klo ikutkan keadaan..hehe..papehal mythbuster mmg mantap

Belalang Hijau said...

dulu time study belalang mmg minat giler subjek fizik...

tp seumur hidup x pernah pun study fizik sebab belalang bukan budak sains...ayat d atas tue hanya tekaan semata-mata...

hahaha

nazirulhazwan~ said...

dow, fizik la mudah dow:P

ciKeju said...

ehehe
yea kimia best sikit!
:)

Gen Fujita said...

Fizik la best, aku dulu SPM dapat A1. Tapi kena minat la, kalau tak minat takde maknanya.