Followers

Tuesday, November 16, 2010

Sekolah Oh! Sekolah

sekolah dah habis!!!sedih!sedih!nak sekolah lagi!hahaha..seriously,sekolah tempat paling best!sumpah tak tipu..haritu cerita pasal kekawan..laa nie nak cerita pasal cecikgu pula..hehe..jom baca!
gambar atas tu acah-acah notifications kat kelas aku..haha..aku mulakan dengan cikgu...

cikgu sejarah:
nampak tak cikgu tu..nama dye Cikgu Faridah..belajar sejarah dengan dye memang simple..best pulakk tuu..aku rasa xdklah bosan+mengantok pun bila belajar..okay je kot..tapi kadang memang tak hantar kerja cikgu..minta maaf cikgu..

cikgu fizik:
sir aku nie sporting abes cakap kauu..nama dye sir chow tuck choy..bab-bab fizik nie simpan dalam otak je..tapi kadang-kadang dalam lappy..haha..best laa belajar dengan dye..walopon aku setahun je ngn dye..da ngam holiau punye!hahha..sir minta maaf atas semua kesalahan..

cikgu matematik tambahan:
sumpah cakap kau..cikgu nie sporting tahap kacang dewa..cikgu hafisah yang merangkap guru kelas aku nie time ajar add math tu umpama mengajar pendidikan jasmani..haha..tak tension langsung..bukan nak cakap senang add math,,tapi tak tension je..hehehe..sayang lahh cikgu! minta maaf atas semua kesalahan cikgu..

cikgu pendidikan Islam:
ustazah Harnita memang sempoi..belajar sempoi..apa pun sempoi..haha..respect kat ustazah ulang-alik dari temerloh hari-hari..nak mintak maaf kat ustazah kalau ada salah dan silap..terkata mahupun terlaku salah..minta maaf iye ustazah..

cikgu bahasa inggeris:
nama cikgu nie suhaida..tapi lebih popular dengan nama Eva Mendes kot..hehe..teacher aku yang nie pun sporting tahap kacang panjang 2kaki..berapa kali ponteng kelas dye..kantoi pun ada..tapi dye relax..haha...terbaek!really sorry for all my words eva mendes.. ;)

okay,sampai sini dulu ehh..aku nak cari gambar cikgu-cikgu lain jap..baru lerr syiookk tulis..

*sekolah saya rock!

3 comments:

baincardin said...

Selamat menyambut Aidiladha! ^_^

ken said...

miss being in school :)

Wawan3y. said...

smua ckgu besh, tadak ka yg xbesh? hehe i dulu skolah ckgu semua xbesh jep, bosan huhu