Followers

Wednesday, November 17, 2010

Jamuan Akhir Tahun 2010

Salam Idul Adha..harinie letih sikit..letih makan kot..haha..so just nak share gambar masa jamuan kelas aku..banyak sangat gambar nie..tapi korang layan je ehh...
;)
Lokasi:Kolam Awam Bentong
Masa:9.00-12.00 tengahari
Tarikh:13/11/2010
setiap orang kena bawa hadiah masing-masing.. ;)
lelaki yang kekachakan kena pakai ribbon tu.
perempuan yang rupawan kena pakai gelang tu.
menu makanan
aktiviti selepas makan!mandi kolam lerr ;)
aku testing gogle berharga RM3..HAHA
acara bebas
apabila aku belajar terbang =)
dalam air pulakk..sila tahan nafas korang..
okay,hembus nafas & tarik semula..sila bernafas seperti biasa.. :)

exchange hadiah!
aku tak sabar tunggu giliran aku cabut undi!
muka suka!
gambar sebahagian budak kelas..yang lain acah-acah malu nak tangkap gambar..
best gila lah papehal!

big thanks to organiser! [curik gambar kat belog muneka]

*2010 happening!

2 comments:

Wawan3y. said...

beshnya parti klas dia, eh btw, slamat hari raya yaw! :)

DaHLia said...

wahhh tukar2 hadiah...besh besh :D