Followers

Saturday, November 13, 2010

Contact Lens For Sale!Sale!Sale!

Seperti tajuk diatas..aku nak tulis pasal contact lens nie..bukan aku yang jual..tapi menolong kawan untuk mempromosi..hehe..okay..mungkin contact lens nie untuk orang yang suka bergaya..untuk acah-acah comel sikit..anda dipersilakan beli..SEBAB!anda akan bertambah comel+hot+manis!haha
tengok gambar atas tu..dulu dia tak comel pun..tapi selepas pakai lens..fuhh!terus bertambah comel..haha..aku pun malas nak cakap banyak..sebab aku rasa harga dye pun berbaloi.pilihan pun banyak..tak tahulahh nak cakap apa..jom baca testimoni orang lain:

Cik Hosayn dari Kampung Jelebu:
Sebelum nie saya rasa macam saya dah cukup comel..tapi saya apply apa-apa kerja pun tak dapat..even sapu sampah pun dorang taknak amek..saya ada degree tahu..semuanya berubah apabila saya memakai contact lens nie..orang sekeliling saya ramai yang terpegun melihat saya..sampai ada yang koma 4 bulan apabila melihat mata saya..sekarang,orang yang minta kerja dengan saya walaupun saya hanya penanam anggur amateur....

Cik Sakaiyama dari Kampung Chamang Bentong:
Saya terharu!itu perkataan yang saya dapat katakan setelah cuba lens ini..sebelum pakai dulu,orang sekeliling saya ingatkan saya orang asli..ini kerana kawasan perumahan amat dekat dengan Kampung Lebak..mereka ingat saya baru keluar hutan..saya jadi tiada perasaan untuk hidup lagi..nasib baik saya terjumpa orang asli lain yang mengesyorkan saya contact lens nie kerana dia ingatkan saya orang asli..setelah beberapa hari memakai,saya memberanikan diri untuk keluar rumah..mak jah sebelah rumah ingatkan saya anak orang korea yang datang bermaustautin di rumah..saya sekarang bangga berjalan tanpa rasa "asli"....


aku rasa cukup dua testimoni sahaja..bukti untuk membeli sudah kukuh..anda tiada sebab lagi untuk tidak membeli..sebarang pertanyaan atau info boleh dapatkan disini: SS Contact Lens

*SS,any free gift for this entry??HAHA

2 comments:

..hizamirahim.. said...

haha.
sengal ah.
nangis aku baca testimonial ni.
=.=

ciKeju said...

hahahaha