Followers

Thursday, November 11, 2010

Aksi Parody

semenjak dua menjak nie tak tahu lah ape yang lawak sangat..tapi rasa macam lawak je..hahaha..sekolah pun dah nak habis..jadi aku bawakan aksi parody aku dan kawan-kawan untuk mengenakan kawan-kawan jugakk..haha
takkan buang tabiat pulak tetiba snap picture cenggini??
tapi tidakk..kami telah mem'parody'kan aksi gadis-gadis ini..hahahha



okay yang seterusnya,


hahahaha...friends,its all about JOKES!

* ;)

12 comments:

muneka said...

hahaha..siot la..ptot la mlu2 je td..haha...

ciKeju said...

hahaha...
best siot..
pas nie org len lak mangse..

Zulfahmi Abidin said...

errr.dude.cammon man.tak lawak langsung kot.haish~

Terkini: 1. Lanun Harapan 2. Aku Doktor Cinta 3. Bangga

ciKeju said...

dude..kene faham cerita..
=)

muneka said...

we,berdekah aku gelak,x lawak ko ckp?haha(jk),,,,jgn aku jd mgse sudahhhh...:)

ciKeju said...

muna..cam mane nk komen kat blog ko..
penat aku cari..
letak lerr shout mix cam kat page aku tuu

muneka said...

hee~..aku still skema lg la..t aku bubuh..pe fgsi shout mix tu?mintak tunjuk ajar yea..:)

jojo said...

wieeeeeeeee asal gbr aku d pendekkan !!! npk mcm macai snow white

ciKeju said...

@muneka:haha..ko mmg skema..hahahah..
shoutmix tu kalo ade org nk tgalkan pesanan kat ko lerr..dye tulis lahh kat situ..mcm kat aku punye tu,,

ken said...

happy faces :)

cik panadol said...

iyo...ko dah xde keje ke ni?haha......

sempoi ar...

muneka said...

cikeju:amboi2 ko...oke2..xpe2..haha,,,k,t aku tarok...