Followers

Thursday, October 7, 2010

Sejarah Telah Berubah

warning!entry nie mengandungi sedikit kesedihan & kegembiraan..harap kamu menjaga emosi masing-masing..hehe..yaa!harinie hari bersejarah buat aku..mungkin tidak masuk world record mahupun luncai emas record..tapi ianya tercatat dalam sejarah hidup aku..tak pernah-pernah aku dapat A untuk subjek sejarah..tapi dengan sedikit usaha,alhamdulillah akhirnya aku berjaya!!

dari form 1 sampai form 5..tak pernah punn nak dapat A..orang pun ramai kata sejarah nie susah..kena banyak hafal lahh..apalahh..memang pun..susah habiss bagi aku..banyak fakta nak kena ingat..aku pun memang tak suka sangat pun subjek sejarah nie..tapi nak buat macam mana kann..kena jugaklahh study..seingat akulah,time kat sekolah lama dulu..sejarah asek fail je..hahaha..betulah ade orang kata.."tiada kejayaan tanpa kegagalan"..parameswara pun macam tu jugakk dulu..haha..yang penting aku kena usaha lagi..aku harapkan korang doakan aku untuk berjaya dunia&akhirat..amin..

credit to:buku sejarah form4&5,cikgu faridah,assauri alfdz,internet & sesiapa yang terlibat..hehe

*history is just a lies folks!

6 comments:

dean said...

tahniah k!

Admin said...

ahha ini buku sejarah ade one seeing eye lah tgk btl2

Admin said...

ahha ini buku sejarah ade one seeing eye lah tgk btl2

ciKeju said...

tidak perasan pulakk

Anonymous said...

bla ar ko. da A sejarah

phildephia said...

bla ar ko. da A sejarahh