Followers

Saturday, October 2, 2010

Masked Rider Hero Kanak-Kanak?

sape pernah tengok masked rider??saya!saye!caye!sy!sye!..begitulah riuhnya tadika kemas sensonic apabila guru tadika mereka bertanyakan soalan demikian..jangan pelik kalau cikgu tanya macam tu..sebab sekarang pun dah ade cikgu yang katanya "sporting" dengan video clipnya di youtube..huhuhu..dah melalut pulak..sebenarnya nak cerita pasal kamen rider @ masked rider..sama tak dorang tu??aku tak tahu pun..sebab tak tahulahh..hehe
inikah masked rider??
tak silap aku,masked rider nie wujud tahun 1971..aku pun tak lahir lagi masa tu..dari layan masked rider masa tu..baik aku layan botol susu..haha..kekawan aku ramai jugak lerr yang minat cerita nieh..time dorang cerita tu,aku layan jelahh..tukar tu lahh,tukar nielah..moto da upgrade lahh..ape jadah sume lahh..haha
time aku google gambar-gambar nie..aku tengok semart jugakklahh costume dorang tuu..tapi memang trademark kot mata besar..mata belalang..hehe..lepas tu motor dorang ade gaya beb..yamaha pun tak buat motor camtu..
power kan motor dorang..haha..aku pun tak tahu yang mana version baru atau lama..bawah nie ade masked rider nama faiz..adakah dye orang melayu???
okaylah..itu je yang aku nak kongsikan..aku cerita pasal masked rider nie pun sebab kawan aku Haliqaiabu Ibni Alfadz.dye cakap cam best jep masked rider nie..tu yang aku tulis tu..haha..okay..bye..terbang jom!
*henshin!

5 comments:

Encik Tikus said...

aku lagi suka bajak hitam. ha3

CheQ PP JoY said...

suka kabuto!! nk hiro!! yeay!!

ciKeju said...

haha
:)

Gen Fujita said...

sejarah kamen rider start tahun 1971 dulu, dah dekat 40 tahun. kalau ikut gambor, yg first tu Black RX. start no. 3 ke bawah: X, V3, Amazon, Kamen Rider 1, Riderman, Kamen Rider 2, ZX, dan yang last sekali Skyrider.

ciKeju said...

ouh..tak tahu pula..
edited!
thx yaa
=)