Followers

Saturday, September 11, 2010

Hari Raya Aidilfitri 2010 [raya pertama]

salam..okay..firstly aku nak minta maaf kepada sesiapa yang pernah baca blog hingusan aku nie..mana tahu kalau ada tersalah tulis,terkasar bahasa..minta dimaafkan lahh ea..tak lupe juga kepada kawan-kawan sekolah,cikgu-mikgu,kerani,pakguard..ex-sktf,ex-skbp,ex-smtskl & smks..saya minta maaf di hari yang mulia ini..selamat hari raya.. 0-0..raya pertama nie macam biasa lahh..happening..tapi bagi aku tak sangat..sebab aku SPM tahun nie..lepas abis cuti nie..da start trial..agak sibuk sekarang..doa-doakan lah aku berjaya..bawah nie antara gambar raya pertama.. :D
Keluarga Haji Mokhtar & Hjh Saadiah
Keluarga Mohd.Kamil & Noraishikin
Keluarga Papa & Mama
Keluarga Ayahde & Makde
Keluarga Ayahlang & Maklang
Keluarga Ayahcik & Auntie
Keluarga Aki Chu & Wan Chu & Mek Jah
ramai-ramai

macam biasa aktiviti hari raya pertama pergi beraya rumah sedara mara..& menziarahi kubur moyang..

special picture!
ciKeju & Ecah

*SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 


5 comments:

elmo blurb said...

untuk ex-gf takde?? hek hek
kaler biru laut lahh tema die.. sangat sempoi...

selamat hari raya cikeju! :)

khairulamer said...

cam seseorang je tade dalam gambar T_T

khairulamer said...

T__T

Wawan3y. said...

amboi meriahnya family2.
mcm2 kaLer. beshh.
neway Selamat Hari Raya Cikeju,
maaf zahir batin yah. ;)

ciKeju said...

selamat hari raya

@bangmer:tahun depan ko jgn g mane2 hari raye..haha

@elmo blurb:siapakah ex???

@wawaney:selamat hari raya jugakk

=D