Followers

Tuesday, September 21, 2010

Fashion Untuk Wanita Islam

Assalamuailaikum..harinie saja nak cerita pasal fashion-fashion nieh..bukan apa,daripada aku pergi ke bukit bintang tengok orang islam kita nie berfashion extreme sangat..boleh bergegar pintu iman kalau tengok..aku rasa dalam 20 tahun lagi kompem ada yang jalan pakai bikini saja..apalah salahnya pakai sopan sikit..ingat bila sebut pakai sopan je..kena pakai jubah..tutup muka..tak payah pun takpe..tu orang arab biasalah macam tu..memang terjaga..
aku rasa kalau perempuan pakai tudung & berfashion sikit lagi cantik..maksud aku seperti hana tajima simpson..dye nie bukannya berlakon cerita simpson yang tak berpekdah tu..dye seorang muallaf yang berdarah jepun & omputih..dye nie keje sebagai creative designer & mempunyai clothing line sendiri..woot woot..buat fashion untuk wanita..website dye korang boleh tekan kat nama tu..
subhan-Allah..sungguh cantik jika semua berpakaian begini..walaupun tidak berjubah..tapi sejuk mata memandang..give it a try..
imageimage
image
she look beautiful eventhough in oversize shirt..who said women with hijab can't be fashionable

*saya masih sayang awak
**blushing..hehe

7 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

nak berfesyen tak salah..asalkan ikut ajaran dan tuntutan...dah lah cantik, tutup aurat dan akhlak pun cantik..memang meletop lah!

AIman_De_Cloud said...

urm tapi klu longgar2 pon still nampak tubuh badan pon same je. so kene prihatin skit due aspek tuh.

hamzah ian said...

slm kenal..

gua kompius..

lu ni perempuan ke laki??

gmbr header laki..

tapi cik keju.

ciKeju said...

pembetulan disitu oke..
cikeju bukan cik keju..
mestilah lelaki..
tq
=)

ZACK ENTRY said...

tapi gaya posing tu macam tak sesuai jer dengan karekter orang bertudung..bagi aku la, orang lain tak taw la..=)




latest entry Aku Guna Antivirus Avira

ciKeju said...

tapi kire okaylahh sikit dari orang terus bukak je teruss..pakai skirt pendek kann..
=)

dean said...

betol3....