Followers

Tuesday, September 28, 2010

ciKeju Lelaki Atau Perempuan

salam..aku mula buat blog nie dalam tahun lepas..tapi tak berapa aktif time tu..sampailah awal tahun nie..aku dah mula warm up kan badan nak berblogging nie..url blog nie kalau korang perasan namenya cikeju.blogspot.com..dah ramai dah bertanya dari awal tahun tu,kenape cikeju??tapi gambar lelaki..kekadang ade je yang tinggal note kat shoutbox tu.."laa..ingatkan perempuan tadi"..okay,jom ikot aku perjelaskan kenapa cikeju..
mula-mula sekali aku kena perbetulkan ejaan nama aku tu..sebab ada orang eja lain..tu yang keluar maksud lain..ejaan tu macam nie ciKeju..bukan macam nie cik keju&cik eju..ada faham??okay,,nama nie aku reka sendiri..bukanlah datang dari bawah sungai mahupun dari celah berus gigi..kawan aku panggil nama timangan aku sebagai K..memang dari tingkatan 1 macam tu..sebab tu lah nama ciKeju tu, K di tengah-tengah tu huruf besar..sebab nama aku..kebetulan pula aku memang suka keju..nak-nak cheesy wedges kat kepsi tu..pergghhh..boleh goyang pintu iman kalau rasa cheese kepsi tu..haha..&& "ci" yang kat depan cikeju tu macam "si" lerr..tapi kalau tulis siKeju tak sedaap sangat..tulis ciKeju lagi enak..
ciKeju
sekarang sudah faham semua??nama aku nie bukanlah satu konspirasi freemason ataupun iluminati..tetapi hanya sekadar nama yang akan di komersial kan satu hari nanti..sila bersabar yaa!

*please dont ask again why is ciKeju..
=)

8 comments:

elmo blurb said...

nape bukan encik? ngee~

ciKeju said...

sebab tak sedapp..hahaha

NICK IRFAN said...

aku pun ingatkan ko pmpuan td? hahaha ape2pun skrg aku dh thu..

dean said...

nme yg slalu tertilis kat handout miss lee.....an an an an....

ciKeju said...

haha
engat ko ehh..
skang kat sume tempat aku tlis..hahaha

kikilalahsite x) said...

hahaha . pandai la cari nama :) ciKeju . wedges ermm.. yumm . yumm .

ciKeju said...

hehe
thx yaww!
=)

SyUhAdA said...

bru je nak tnya td..
nsib baik trnmpk n3 nie..
so,dah tau la..