Followers

Sunday, August 1, 2010

Sukan Asrama SMTSKL 2010

salam..31/7/10 aku pergi ke sukan asrama sekolah lama aku..rindu kat kengkawan..memang lama tak jumpe..ade 7 bulan gak laaa..nak-nak lagi kawan aku dari johor pun datang..kadar metabolisme aku pun meningkat nak pergi..hahaha..xdk kena mengena..
mula-mula smpai aku text apek..dye lahh yang datang dari johor..tapi sampai awal da..aku tunggu kat tepi kantin..tibe-tibe,segerombolan manusia datang..waaa..terkejut aku..sume member-member aku..apa lagi,peluk salam ar sume..rinduu siot..
lama lepak kat tepi kantin tu..dorang ajak aku pergi jumpe kawan-kawan yang lain..excited tuu..jalan lahh kat padang..semua member aku jumpe..tapi ada yang sibuk sebab bertugas kann waktu sukan tu..
apek tu dulu lagi rendah dari aku..haha
member-member dari dorm lain pun aku jumpe..alhamdulillah dorang ingat aku..aku pun ingat dorang..hehe
rxz & tokan berjaya
wan a.k.a john
memang best lepak ngan korang..walopun kejap je..tak tahu cam mane nak cerita kan perasaan bila jumpe korang..aku harap lepas spm kita jumpe lagi :)

*sweater aku pakai tu tak panas pun..jangan kata aku gila pakai sweater tongahari..hhaha XD


2 comments:

TTT said...

amboi seronok jumpe kwn2 :D

ciKeju said...

hehe
lame tak jumpe
:)