Followers

Saturday, August 7, 2010

Pontianak Di Tepi Highway Karak-Kuala Lumpur

salam..harinie jom tengok video pontianak..haaa...jangan tak percaya..aku pun baru tengok nie..baru dengar cerita & tengok kat handphone kawan aku..katanya kat tepi highway karak-kuala lumpur..katanyaaa laa..haha
tapi ada orang cakap tipu..ada cakap betul..dorang cakap tipu sebab ada bayang-bayang..hantu memang takde bayang ehh??& aku pun rasa tipu..sebab kalau korang dengar leklok,ada orang jerit "down" masa pontianak tu terbang..tiba-tiba je pontianak tu turun..haha..maybe ada shooting filem kot..untuk lebih kepercayaan..tengok video bawah nie..jangan tutup mata tau..

9 comments:

hudhud said...

kalau tk nk tgk boleh tak? seram laaaa :-/

ciKeju said...

hehe
kalo xnk tgk..xnmpk lerr..
hehe

Miss Fireflies said...

hahahaha alaaaa tpu ni cik keju

mpk sgt kot menipunya.hehe

PUPUT said...

ee..tggi gak dia terbang ek..nak caya ke x?tp apsal kete lalu lalang wat relax je..Allahualam..

saya_arief said...

seram sejukk den..

belalang hijau said...

kat bwh tnh belalang belambak natang nih...hee...

syima said...

dah tengok kt FB b4 masuk youtube...
xtaw la btol ke x kan...
maybe shooting..hehe

.sweet-ants. said...

mcm fake je vdo ni. tp klu ikutkan hgway karak tu mmg bhantu. org dah jmpe mcm2. ade 1 kes smp melibatkan nyawa, cam jeepers creepers. tp tu les tertutup. x byk org tau. xtau la btul ke x.

Anonymous said...

Ala ni shooting filem KARAK la terbitan KRU Motion Pitcures.. Dengar2 SHAHIR yg jd hero nye.. ;-)