Followers

Saturday, August 28, 2010

Majlis Berbuka Puasa Bersama Warga Cyber 2010

salam..27/8/2010 aku ada pergi majlis buka puasa bersama kekawan kelas aku..adalah dalam 40 orang yang hadir kot..memang da plan lama jugaklah..izmeil,pian,wanie,yus,ciKeju yang organise mende nie..tarikh asek bertunda je..gila susah nak organise..macam-macam kerenah..last-last nasib semua oke..alhamdulillah..
tarikh tak sempat edit tu..hehe
then,pukul 6.21 petang aku pergilah ke rest house tu..kire aku orang pertama lahh..haha..saje nak datang awal..tak sampai 5minit..izmeil datang ngan emi..borak-borak jap..TIBA-TIBA brader situ tanye..

brader:korang ada majlis buka puasa ker harinie?
aku:muke pelik kehairanan (berkata sesuatu dalam hati)
izmeil:ehh..semalam kan dah cakap ada event harinie..

brader:korang punye bukan esok ker??kite orang tak masak apa pun lagi..
izmeil:weh, ko biar betul??!
aku:amende kite nak jawab kat budak nie memey???

aku da cuak da..tak kan dorang datang jap g nk makan pasir je..izmeil pun dah ilang arah..terus dye call boss tempat tu..boss tu cakap..dorang try masak secepat mungkin..aku masih dalam kecuakan..sebab jam masa tu pukul 6.45 petang..nak berbuka pukul 7.22 petang..orang dah mula ramai datang..
senyum dalam kecuakan
cikgu & budak-budak semua dah datang..nasib baik management situ oke..buat keje laju..dorang bagi ape yang cepat dulu..makanan lain menyusul lambat sikit..fuhh!nasib baik wehh..kalo tak korang makan buah kurma je lerr..
gambar beramai-ramai
bila semua dah selesai..aku senyum sampai telinga =D

credit to the crew!

3 comments:

Hizami Rahim said...

hehe.
seronok buka puasa ramai2 neh.
:)

ciKeju said...

tau takpe
=)

Anonymous said...

haha...
aq bkn stakat ilg arah jek...
nx pngsan da pon...
da arh lapa...
reshouse wt hal lx..
mknn lx xd..
las2 aq bke ngn asap lu..
hak2..!!