Followers

Saturday, August 14, 2010

Iklan Cadburry | bila budak tu dah besar |

haa..korang mesti dah tengok kan iklan cadburry tu..yang pasal kening tu..aku tiap kali tengok rase nak tergelak..sumpah terbaek!haha..tapi skang dah ada video dorang dah "besar"..haha..nie pun sumpah lawak..haha
masa kecik-kecik
masa besar-besar






just boleh bagi link je..sebab xboleh ambek video tu..so enjoy!

*jumpe kat teacher naziha punye fb..hehe

10 comments:

elmo blurb said...

nampak lagi cun. ;D

shafiq said...

yang jadi lelaki tu macam lily allen je. huhu.


My latest entry : Luntik, Kucing Bertelinga Empat

z said...

-_________-

hazman aka species1980 said...

transformasi yang tak sesuai.... ekekekeke

kisahsensasi said...

hahahahaha.... rambut tocang tu memang tak tinggal yea....

ZACK ENTRY said...

iklan tak bleh blah..=)




latest entry Ekspedisi Jelajah Gua - Episod 2 (Gua Angin)

AyanaAsham said...

anak menakan aku suka sungguh iklan tuh.aihhhhhhh

pngaruh tv ni!

ciKeju said...

hehe

Mushi Neko said...

haha , btul ke nie? susah amat untuk dipercyai !

suamihanyisterizuki said...

ahha, dah beso dah yer...tp cam xkena je bile beso tuh