Followers

Friday, August 27, 2010

Cash Out Nuffnang & Youthsay

yehuu!kedengaran kehepian kan..haha..mana tak hepinya..setelah hampir setahun berblogging & berjinak dengan internet..aku berjaya buat duit melalui internet..dulu aku tak caya gak ada jutawan internet..tapi sekarang insyaAllah satu hari nanti giliran aku pula jadi jutawan internet..amin..
satu hari nanti
okay..harinie aku cashout nuffnang..maklumlah,first time cashout duit..hehe..tak banyak sangat lah untuk first time..tapi boleh lahh buat duit raya..haha..
bila tekan button cash out tu akan keluar popup cam bawah nie..
bila dah klik ok..duit korang akan jadi RM0.00..haha
& korang akan di inform oleh nuffnang secepat mungkin..

terima kasih sayangku nuffnang!haha

& pada masa yang same gak..aku cashout youthsay aku..hehe..ini bukan curang ehh nuffnang..ini rezeki..hehe..
bila klik button cashout kuar mende nie..fill in the blank
dah siap fill sume..korang akan dapat emel inform tentang cashout tu..
itu je..senang je kan..

senangkan dapat duit..tak pasal-pasal ada duit belanja untuk aku..ada usaha..ada segalanya..baguih gak tagline aku nie..haha..&& sekarang kena tunggu 1 bulan untuk aku dapat duit..satu lagi tips,kena sabar..
:)



6 comments:

::aien:: said...

saya pun nak tukar cek nuff esok.
duit raye hihi :)



tahniah yeee!
bnyak la tu utk kali pertama.

Encik Tikus said...

wahhh~

ZACK ENTRY said...

boleh mintak duit raya ni..=)


latest entry Berat Aku Makin Bertambah

ciKeju said...

hehe
terima kasih
=)

dean said...

tahniah....
jgn lupe duet rayer aku...

rashid said...

Oh...lame gak eh, sebulan baru masuk...tak pernah cash out pun...huhuhu