Followers

Saturday, August 28, 2010

Birthday Bash 2010 [prank]

okay..selepas kita orang berbuka puasa bersama..memang dah plan nak prank sorang kawan nie..birthday dye 29/8/2010..tapi alang-alang sambut awal je lahh..haha..plan memang dah rancang dalam 2 minggu..kali nie serius details bincang..plan pasal nak CULIK dye nie..haha..bunyi macam best kan..susah gila nak plan..risau jugaklah tetibe polis datang & bersahur kiteorang kat balai nanti..hahaha..
yusmickhepy..mangsa prank..
okay..semuanya start selepas terawih..lokasinya dekat taman mutiara height..beberapa orang ditempatkan kat situ..& prank crew pegi tunggu kat bawah untuk culik dye..
lokasi..
plannya pian & izmeil akan tunggu kat satu lorong gelap tu..dorang terbaring macam kene langgar..then kereta yang jojo bawak mangsa nie berhenti..jojo & mangsa keluar nak tengok kenapa..aku ,hazmi,emi berlari dari belakang terus serkup mangsa dengan kain..angkat & tutup mulut mangsa..serius cakap,bingit telinga dye jerit..haha..angkat bawak naik kereta pian lak menuju ke taman atas tu..dalam kereta punye lahh bising dye jerit mintak tolong..menangis-nangis..haha..& tangan hazmi kena gigit ngan mangsa..haha..btw,,rakaman ade gak,sapuan jadi jurukamera..cuma gelap skit sebab malam kan..
mangsa masih trauma & menangis..kain kat tepi tu untuk tutup muka mangsa..haha
lepas 5minit pun nangis lagi..semua nak soh dye senyap..
& masih menangis
potong kek
muka suka la skit lepas dah abes trauma..haha
&&sambut birthday M.Hatim sekali..jalan sekali gus.
thx to semua...
rantai tangannyo tercabot nehh

*sebarang tempahan untuk prank boleh hubungi kami..hahahaha

4 comments:

saya_arief said...

sampai nangis2 tuu..
;D

Hizami Rahim said...

wah.
hebat!!!
kagum betul prank korang.
:)

ciKeju said...

hehe
prank of the year kot..hehe

haidir said...

k,nnt wat suprisekt ak lak