Followers

Monday, July 5, 2010

Rombongan Kelas Ke INTI College [Part 1]

salam..baru 2 hari aku meninggalkan belog nieh..sudah mula bersawang kembali..cepat betul belog bersawang ehh..kena selalu bersihkan nieh..hehe..okay,,2 hari aku takde..aku pergi ikot kelas aku rombongan..pergi INTI College dekat Genting Highlands..yuhuuu!best!sejukkk tuuu..haha..hari sabtu & ahad je kat sana...
ketibaan kitaorang di INTI College
 
turun bas je,terus check in masok bilik..bilik seriously cantikk..macam rumah kampong..tak payah bukak kipas pun dah sejukk..dah letak barang apa semua,ada masa sejam untuk rehat..tak kan nak duduk bilik kann..apa lagi,,explore sendiri ar tempat tuu..huhu..aku & kekawan terus je kuar dari situ..haha..cari tempat lain jap..

dah lepak kat situ jap,tetibe kantoi lak ngan cikgu..haha..dah kena masok kampus college tu blek..tapi,kite orang tak kesah punn..haha..dah masuk dalam tu,apa lagi..makan lahhh..sedapp habess..tak bagi peluang punye..hehe

nie posing gedik aku..5 tahun sekali je dpt tengok nieh..

*to be continue....

No comments: