Followers

Wednesday, July 28, 2010

PLKN Siri 8/2011 [siapa dapat?]

PLKN..PLKN..PLKN..perkataan tu nampak macam berhantu je kott..bila orang sebut mesti orang-orang yang terpilih menyumpah-nyumpah tak nakk pergi..kan?tapi bila dengar cerita orang dah balik dari PLKN dorang kata best..mana nak percaya nie?so sapa-sapa yang dah pernah pergi & dapat pergi untuk siri 8/2011 jom share..
nak tau korang dapat ke tak..korang pergi ke laman web khidmatnegara.gov..isi nombor kad pengenalan & akan keluar macam gambar bawah nie..
macam tu lahh kalau dapat..& aku dapat..yahoo!haha..sebenarnya agak sadis..tapi aku tak ade lahh kisah sangat kalau kena pergi..aku pun suke je..haha..dapat kawan baru..boleh lahh adding friends..cuma yang sedihnya..tak kan blog aku nak bersawang untuk 3 bulan??mana boleh macam nieh..tak sanggop!waaaaaa...

*boleh bawak lappy untuk update blog tak?itu saja permintaan saya wahai gomen  =_="

1 comment:

TTT said...

congrates cikeju have fun kat sane..
hehe :)