Followers

Monday, July 19, 2010

Dari Bentong Ke Janda Baik

salam..okay..tengahari hari sabtu lepas aku & kekawan pergi ke Kuala Repas,Bentong..pqah jemput datang ke rumah dye sebab ade buat kenduri skit..dengar je kenduri tak dapat den nak lepaskan..haha..tengahari kiteorang pun bertolak pergi ke rumah pqah..dah sampai apa lagi,tak cakap banyak..terus jumpe tuan rumah jap..then,makan..fuhh!lauk sedap tu..daging,perut,ayam!semua aku tibai..haha
dah kenyang apa semua..kita orang lepak kat luar rumah jap..fikir-fikir jap..terus pergi rumah wanie kat janda baik..mula-mula cam takde tujuan..tapi saje berjalan nak g makan kat rumah dye lak..hahaha..nak mencari rumah dye nie punye lahh susah..dye punye arahan boleh buat orang gila jadi waras..boleh lak dye tipu cakap jalan sampai jumpe jalan mati..aku pun mati mati percaya..haha..ciss..sedap je ko tipu kiteorang ehh wanie..ko tunggu giliran ko..haha
satu lagi motor lambat sampai..haha
tengah talipon tuan punye rumahh..aku skit lagi nak jadi gile tu..haha
nak ke rumah wanie terus je..tapi arahan dye membuatkan kami belok kanan & jumpe jalan mati..jaoh gile!
dah sampai rumah dye..lepak jap minom air milo..fuhh!sedap..borak borak borak borak..agak-agak dah lewat petang sikit kite orang pun balik..

*dari bentong ke janda baik 20 minit je..hehe

3 comments:

Mohamad Nur Hidayat said...

bentong dekat dengan sempadan ke ar?

Anonymous said...

npe x dew ak kat dlm ney??.. sobs3...-sheepot-

ciKeju said...

haa..
sempadan mane?
sempadan gombak ker?