Followers

Tuesday, July 20, 2010

Apakah Maknanya Ini?

salam..okay..hari nie aku just nak share sikit pasal benda nie..benda ape pun aku tak tau..haha..korang bila taip kat google mesti dah ade keluar suggestion google tu kann..kalau 6 bulan lepas masa aku mula-mula aktif berblogging..kalau aku taip nama blog aku..memang sadiss skit..tak keluar pun..tapi akhirnya setelah 6 bulan..penat lelah terbayar jua..hehe
tekan gambar kalau tak percaya..hehe
mungkin lagi 6 bulan,nama aku boleh duduk kat tempat pertama google suggestion tu..hehe..taip je huruf C terus kuar nama aku..fulawak..tak sabar nak tunggu..haha..okay..kat tempat pertama tu adalah cik epal..blog dye memang best..aku pernah masuk..tapi tataw lahh nape sekarang aku try masuk access denied lak..&&kat bawah aku tu adalah cikelon..haha..aku pun tak taw ape tu..nk tau google sendiri tau..okelah..teruskan support aku berblogging yeah!

*support menyupport amalan murni..kakaka

5 comments:

paan said...

owh..tahniah...selamat berblogging.

BeaN MorENo said...

dan makin hebat

Sharinginfoz said...

baguslah tu nanti top le

ciKeju said...

terima kasih
;)

MissXYZ a.k.a Abaikan said...

tandanya dah semakin fofular ye x?