Followers

Wednesday, June 16, 2010

Ulat Gonggok Gergasi

okay..haritu ada cerita pasal Katak Gergasi kan..sekarang ada haiwan lain lak yang gergasi jugak..haa..aku pergi jungle trekking kat Pulau Tali Kail masa gathering keluarga nandok,sepupu aku terjumpa ulat gonggok besar punye..
Ulat Gonggok Gergasi
kalau jumpa yang dekat rumah..semua kecik-kecik je kann..kalau usik terus dye gulung badan..tapi yang nie..usik pun dye tak gulung badan..maybe dye tak sedar kot..haha

aku sempat jugak bergambar bersama mende nie..mungkin kalau aku jumpe ulat gonggok nie lagi 20 tahun..besar dye dah macam kereta api..haha

bila dah habis dengan ulat gonggok tu..kita orang jalan lagi..then,terjumpa pulak dengan ular..kata orang tu,itu ular kapak..aku pun tak tahu lahh..tak kenal sangat jenis ular nie..sebab ular takde FB kann..tak dapat lahh nak connecting..hehe

*mana tahu lain kali aku terjumpa cacing gergasi pulak kan..hehe

11 comments:

Cik Kyla said...

haha. geli la tgk ular -.-"

h a n i e said...

eeeuwwwwww!! o.0

rammyd said...

jangan terjumpa ular gergasi sudah.. :P

karate kids rock bebeh!! [versi review]

ciKeju said...

hehe
:)

qimie[dot]com said...

mak ai.. besarnya..

Abu Luqman said...

salam ziarah ye . dri org kampung

PUPUT said...

mak aiihhh...besar gila..

zulkbo said...

salam..
ular gonggok..
besornya..spesis baru gamaknya?
ular kapak tu jangan buat memain..
kalu kena patuk..30 jaam jer..
selamatt menemui Allah..

ciKeju said...

nasib baek ular kapak tu tak buat pasal
:)

CikGadis said...

bsar nyer...
euwwwww :|

ayunda maajis said...

owhh..tu ular kapak ker? owh...