Followers

Sunday, June 27, 2010

Status Gelihati Hilang Kerana Youthsay?!

yeh!kesian aku..status gelihati aku hilang gara-gara youthsay..hua hua hua..aku ada letak link youthsay kat belog..aku rasa sebab tu lahh status gelihati aku di tarik balik..im soryy  mr.nuffnang..
untuk mendapatkan balik status tu..aku da buang semua link youthsay kat belog aku..aku da bersih..hehe..mr.nuffnang!belog aku da bersih tau..sila beri kembali status gelihati itu tau..rindu dengan status itu..hehe

*sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian mendapat lahhh..haha

15 comments:

NichKhun said...

takziah cikeju..
kite serupe..
hahahahahha
sobsss

::cikjuju::◕‿◕ said...

heheh...gelihati i bc..haha

ciKeju said...

:)

Stargone said...

Alahai.. ciannya. erm, kalau dah buang semua tu, dalam 5 hari boleh dapat balik kan?

@ku d! sin!e said...

serupe dulu...hehehehe

ZACK ENTRY said...

buang semua ads kecuali yang nuffnang punya..sila hantar email kepada nuffnang..dalam 3 hari macamtu, status tu akan ada balik

Mijie said...

kita serupa cikeju.mijie lagi dashyat,.dah lah status tukar jadi gelihati, pastu, buffered pun kene potong lebih dari separuh tau..sedih..

Buffered kene potong maa

zt-zati said...

sy ni br lg dlm dunia blog ni..
sy de nuffnang je..
tp de je slain nuffnang yg leh tmbah income..
~ tp bia la ngn nuffnang dlu..
:)

http://zt-zati.blogspot.com/ ~~jemput la singgah

baincardin said...

Mcm mana kalau binatang ada Facebook ??? :P

baincardin said...

Mcm mana kalau binatang ada Facebook ??? :P

sue@p.l.e.i.a.d.e.s said...

haha..setia2...

En iLham said...

huhu
samelah kite
menerima nasib yang sama

ciKeju said...

sobsob..
be elok dah byk kena potong..
sobsobsbo

ikoko said...

status gelihati yang taktahan tu.. uhuhuhuh..

apa pun, semoga dapat balik status gelihati tu ok, cikeju~!

:) salam kenal, saya ikoko. ;)

Adisaufi said...

sib bek tk boh yutsay..klu tk merane huhuhu